søndag 4. november 2012

Chicago!

Endelig kommer det et innlegg om chicago turen jeg var på for to(?) helger siden! Jeg har fått fiksa kameraet og fått bildene fra turen, så nå skal jeg prøve å være en flink blogger fremover!

Chicago cityy!

Meg og Violeta fra Spania forann en eller anna byggning!



Giant BEAN!

Rachel, Alice, Meg og Violeta!

Etter vi hadde vært i Chicago og shoppet dro vi på noe som heter Medieval Times! Vi fikk alle forskjellige kroner med ulike farger som delte oss opp i lag. Vi ble lag rød og da måtte vi heie på ridderen som representerte rødt lag! Alle ridderene konkurerte mot hverandre og den som vant over alle ridderene skulle kjempe mot ''han slemme''. Det var grønt lag som vant hele greia! Det var i alle fall kjempe gøy og vi fikk servert SÅÅÅ mye mat om vi kun kunne spise med hendene våre! 

Rødt lags ridder!

En hel kylling, spare ribs og båt poteter...første gang jeg har sottet og spist en hel kylling med kun hendene...

haha, meg i alice!

Kongen!

Meg en av ridderene og Alice!

Dagen etter dro vi til Sears tower som er den høyeste byggningen i Chicago! Er litt usikker på om det er den høyeste i Amerika(?). I alle fall, er hadde de bygd sånn glass vinduer som gikk ut av byggningen slik at du kunne stå og kikke 103 etasjer rett ned! Helt utrolig skummelt, men gøy!


Matehus, Violeta(spania), Rachel(USA), Anne(Mexico), Deni(Thailand), Alice(sverige), meg(norge) som utvekslingsstudent får man venner fra alle slags land!

Etter sears tower dro vi på Hard Rock Cafe! mmmh, god mat


Hadde en kjempe fin tur til Chicago og kunne gjerne ha tilbringt flere dager der! Ble også kjent med mange kule folk som jeg håper å holde kontakten med, blant anner Violeta fra Spania og Alice fra Sverige!

Kommer et innlegg og helgen min og bursdagen min! Endelig 17 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar