torsdag 29. november 2012

So much to do, so little time!

I det siste har jeg lugget etter med leksene og jeg har hatt utrolig mye å gjøre, og jeg har virkelig ikke energi til å bry meg om bloggen...
Vi har hatt to kamper denne uka, vi tapte begge men vi spiller bra! Den siste kampen vi hadde i dag spilte jeg nesten hele kampen pga vi kun hadde 1 innbytter, men jeg fikk to ''mål'' så jeg er fornøyd, selvom jeg blir utrolig fort forvirra ute på banen men jeg blir nok vant med alle posisjonene osv etterhvert.
Man blir utrolig trøtt av å ha trening hver dag, komme hjem klokka 6, ha en hau med lekser, og når vi har kamper er jeg ikke hjemme før 10 på kvelden..

Men nå har jeg fått gjort alle leksene og jeg GLEDER meg til helg!!! Det er nok en del skrivefeil i dette innlegget men jeg holder på å sovne og norsken har aldri vært så dårlig.

Har dessverre ikke noe bilde, så ja...deal with it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar