søndag 18. november 2012

Lazy sunday!

Først, tusen takk for fine kommentarer på forrgje innlegg, har det mye bedre nå!
For meg så hjelper det faktisk å snakke med de hjemme selvom de ikke anbefaler det...

I dag har vært en slapp søndag! Jeg sov til jeg våkna, fikk skypet med pappa, Ola Magnus, Mari og Camilla, fint å se dere igjen. I går fikk jeg også skypet med mamma, bestemor, tante og marius, koselig.
Jeg fikk også unnagjort de fleste av leksene mine og nå er jeg egentlig klar til å legge meg!


Hahaha, kjøpte fjernkontrol til kameraet og jeg fant aldri ut hvordan den funka, men sååå;

Joda..Og beklager for alle skrivefeil i tidligere og fremtidige innlegg, norsken er allerede dårlig så VG3 kan jo bli spennende.

1 kommentar:

  1. Så fint bilde av deg Silje. Alltid like koselig å lese bloggen din.

    SvarSlett