mandag 29. oktober 2012

The Reckless & The Brave!

Det å blogge er kanskje noe av det kjedeligste, i alle fall når jeg ikke har et kamera å ta bilder med...Jeg, så vimsete som jeg er klarte å først miste laderen, så klarte jeg å miste batteriet, ikke en gang spør hvordan  men denne jenta får til alt...

Har nå i alle fall bestilt nytt fra Amazon, så jeg håper på å få det i løpet av denne uka! Så med en gang jeg får det skal jeg begynne å blogge igjen..

Har heller ikke så mye tid til å blogge nå som basketball er begynnt for fullt! Hadde min første trening i dag og jeg digger det,er i utrolig dårlig form, men jeg kan bare bli bedre. Så nå har jeg trening HVER dag, inkludert lørdag, fra 15.15-17.30....Og når jeg kommer hjem fra trening er det lekser, så bloggen er ikke første prioritering.

OG JEG HAR BURSDAG PÅ SØNDAG!!!!!!!!!!!!!!11111111


<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar