lørdag 6. oktober 2012

Powder Puff Football!

På torsdag etter skolen var det først en parade i byen, nesten det samme som borgetog hjemme bare mye mindre. Etter paraden dro alle opp till skolen for å spille powder puff. For dere som ikke vet hva powder puff er; Jentene spiller amerikansk fotball og guttene er cheerleadere! Vi hadde et Fresh/spohomore, junior og senior lag! Utrolig nok så vant fresh/soph laget begge kampene...

Etter kampen var det også bonfire på skolen! Årh, skulle virkelig ønske vi gjorde slike ting i Norge, det gjør at alle blir bedre venner og det gjør faktisk skolen litt gøy.  Norge trenger en liten dose med American High School Spirit!

Anyways, powder puff var utrolig gøy selvom jeg egentlig ikke hadde peiling på hva jeg gjorde...

Bonfire etter kampen!

Meg og Jordyn lagde t-skjortet til hverandre! Jeg heide på henne når hun gikk i paraden, og hun heide på meg når jeg spillte, hihi<3


Junior laget og ''treneren'' vår//en av spilleren på varisty laget.

Juniorsss! <3



Enda en amerikansk opplevelse rikere! I kveld var det også homecoming, utroooolig gøy! Kommer et innlegg om det snart. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar