mandag 1. oktober 2012

Nerd-Day!

Så idag var det første dag av homecoming week og jeg fikk helt sjokk når jeg kom på skolen!
Folk hadde nemmelig vært på skolen og dekorert kantina, hallway'en og rett og slett over alt, utrolig stilig! Elsker at det er så mye spirit og at folk legger så mye tid i skolen, det gjør det så mye gøyere og gå på skolen!

Folk hadde også kledd seg ut som nerder og siden jeg er i yearbook fikk meg, Alicia og Jordyn lov til å gå rundt å ta bilder av folk! Gleder meg til i morra, HOLIDAY-DAY!

Meg og Jordyn! Digger ho:) hadde ikke noe ''nerdete'' tøy på meg....
Meg, Jordyn og Alicia <3

Senior hallway!
Junior Hallway!
Class of 14! <3


Kantina!


Utenom skolen I dag skjedde det ikke stort, gikk sammen men Ieshia, utrolig koselig jente fra skolen :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar