fredag 28. september 2012

Homecoming shopping!

I dag slutta vi 11.30 så meg, Brandi og Catilin dro til Clinton for å spise lunsj og handle inn ting til homecoming week! Skal prøve å forklare kort hva det er for dere som ikke vet det;

Så, homecoming week er altså uka før selve homecoming dansen og football game. Den uka har vi forskjellige dress up days, f.eks 80-tallet, nerd day, PJ's day osv. Den siste dagen i uka(fredag) er det spirit day, noe som vil si at du må kle deg i skolens farger. Det er egentlig det man trenger å vite om homecoming week...Homecoming dance er på lørdagen, det er akkurat som et ball, bare ikke like formelt.

Så våres dress up days er;

Manday: Nerd day
Tirsdag: Holiday- day.
Onsdag: Class Color
Torsdag: Clash Day(miks farger, striper, prikker osv)
Fredag: Spirit day(grønnt tøy).


Røper ikke mer av hva jeg ska ha på meg så dere får vente å se til uka!! Gleder meg!!


OG, gratulerer med dagen til min kjære bestefar, 70år i dag <3


2 kommentarer:

  1. Så koselig Silje <3 Fint bilde av deg og bestefar.
    Vi skal feire han her i morra.
    Klem fra tante

    SvarSlett
  2. Så tøft!
    Du får vise bilder av outfitene av de ulike dagene :D

    SvarSlett