fredag 7. september 2012

Blogg, hæ?

oops, bloggen ja...Jeg er ufattelig dårlig på å oppdatere men tiden flyr og jeg glemmer helt bort bloggen, jeg er også utrolig dårlig på å ta bilder noe som er ulikt meg, haha! Men jeg skal skjerpe meg, fordi jeg vet at dette er noe som blir gøy å se tilbake på.

Siden sist har jeg for det meste vært på skolen. Vi begynner 8 og jeg er som regel ikke hjemme før 5-6 fordi jeg er med vsøs på volleyball trening. Skolen går helt fint, det faget jeg helt klart sliter mest med er Engelsk, det er nemmlig Engelsk Litteratur med utrolig vanskelige Vocab words.

Jeg har også vært på min første Football game noe som var spennende hvis du ser bort i fra at skolelaget vårt er helt utrolig dårlig og vi tapte soleklart....haha! I går var jeg også på Volleyball game med folk fra skolen, utrolig gøy opplevelse! Det er så mye school spirit og folk tar helt av! Skulle virkelig ønske vi hadde dette i Norge!

Jeg har blitt kjent med en del folk, og det er veldig lett å få bekjente her. Det som er vanskelig er å få gode venner, som du kan stole på. Jentene her er veldig drama og baksnakking, men jeg har blitt kjent med noen som jeg sitter med i lunsjen som er veldig hyggelige! Jeg trvies i alle fall og det går bedre for hver dag som går!
Det er sikkert masse mer å si men akkurat nå kommer jeg ikke på noe mer, i morra blir det shopping med vsøs!

OG, skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke tatt noen bilder.............................



Kos dere med denne sangen, prekast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar