mandag 24. september 2012

Just do it for the memories!

...do it for Baltimore, and do it for me, lalalaaa.


I det siste har jeg etter min mening vært en fantastisk blogger, neida..Bedre har jeg i alle fall blitt!

Etter jeg fikk min kjære pakka i posten spurte Liz  meg og jeg ville bli med i 18års bursdagen til Sydney. Det skulle være overraskelse bursdag på Manny's Pizza men hun visste allerede om det...Uansett, etter vi hadde spist delte vi opp i 3 lag og dro Scavenger Hunting, til dere som ikke vet hva det er les HER. Har aldri gjort det før, så det var veldig gøy, haha! Er så utrolig glad for at alle her har lappen OG bil...men her koster bensin 6kr pr liter, og det å eie en bil er ikke særlig dyrt. Lappen koster også rundt 1000kr...latterlig!


I dag var det Volleyball kamp, og endelig, ENDELIG vant laget vårt, på tide! Skolen vår er utrolig dårlige når det kommer til sport, nesten flaut. Men vi vant, og spiriten var på topp! Elsker at folk fra skolen møter opp for å støtte hverandre og heie!





Y M C A with a stranger!! Stranger, Hayley, Charlotte and me.


Picture with poopy's shirts on, extra points for poopy in the picture...Me, Bree, Liz, Poopy, Hayley & Charlotte!

CHEER PYRAMIDE! 

Buy the cheapest meal from Taco Bell!
Ekstra poeng for å ta bilde med noen på motorsykkel!




OG, gratulerer med dagen til  min Ste lillebror, Ola-Magnus, 7år idag(her i usa). <3



Har det veldig bra her nede og det går bare bedre og bedre for hver dag! Blir mer og mer vandt med språket og blir mer og mer kjent med folk. Har også vært utrolig heldig når det kommer til hjemlengsel. Savner dere hjemme utrolig myeee, men på en god måte? Men jeg vil ikke hjem, hihi. <3



2 kommentarer:

  1. ser koseligt ut!
    men hva er poopy for noe?

    hugs hugs <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en resturang/bar her i Savanna :) Han på bildene er eieren!

      Slett