tirsdag 21. august 2012

Tiden flyr!

wow, jeg har allerede vært her i 12(13?) dager nå! Tiden flyr og i morgen er første skoledag! Jeg kjenner jeg litt nervøs, og spent. Gleder meg også veldig til å komme i gang å møte nye folk!

Har ikke blogget siden lørdag og jeg går allerede i surr om hva jeg har gjort osv. På lørdag så dro vmor og vfar ut på sjøen, vsøs skulle i brylupp og vbror skulle også noe(husker ikke hva). I alle fall så ble jeg med naboen Liz og ei som heter Heyley å spise, veldig koselig! Begge to skal være seniors på skolen, og jeg har yearbook sammen med Liz!

På søndag var jeg på min første baseball game! Lagene som spillte er ikke så veldig kjente så det var nesten ingen folk der, men det var spennende! Vfar fikk tak i en homerun ball og da den til meg, yayy!! Altså det å få en homerun ball er visst ganske stort her i USA.













På mandag var meg å vsøs først å kjøpte noen ting til skolen, så hadde hun volleyball trening og når hun kom hjem kjørte vi til Clinton som ligger i Iowa for å dra på Walmart sånn at vi kunne kjøpe enda mer skoleting, haha!


Det er UMULIG å finne fine penalhus her!!!!! peace and love liksom <33<3

Gym tøy! jaa, de har til og med dresscodes i gymtimene, grå t-skjorte og svarte shorts.




I dag satt meg å vsøs barnevakt, veldig spennende dag! Merkelig å sitte barnevakt for to Amerikanske barn og ikke ste lillesøss og bror;  Ida Synnøve og Ola Magnus! OG JA, dagens gullkorn; Det kjørte en bil fordi som plutselig lage en høy lyd....Meg: wow, DER SKVATT JEG(sa jeg på norsk) Heldigvis merka ingen det....

I morra er første skoledag, wææ!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar