fredag 17. august 2012

Rommet mitt og timeplan!

Tenkte jeg skulle lage et kort innlegg om hvordan rommet mitt ser ut til nå og hvilke fag jeg skal ta i USA.

Jeg har fikset timeplanen min, så nå håper jeg at året mitt blir godkjent! Venter på svar fra rådgiver.
Timeplanen min i USA ser slik ut;




1. Yearbook.
2. Psychology/Sociology
3. Chemistry
4. Micro-Economics
5. English 3
6. Government
7. Algebra 2
8. P.E


Rommet mitt er nesten ferdig innredet, mangler noen bilder som jeg må printe ut på walmart. Og som dere sikkert ser så er innredning og stil lite viktig her i USA. Vi Nordmenn er jo litt ekstreme.

Stort klesskap med speil på innsiden, og en stor komode! Det vinduet du ser en inn til et annet rom de ikke bruker.
Ting og tang, eheh Never Say Never og ATL filmene ble såklart med!

Senga mi, og over vegger er det noen bilder og flagg. På nattbordet har jeg bildet jeg fikk av Anette og noen brev <3

Pulten miiiin.

Utsikten ut av det andre vinduet, fine hus i guess.




Jeg stortrives her og familien er best, de er så åpne og har tatt meg så godt i mot! De behandler meg virkelig som en av familien <3

Prekast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar