søndag 17. februar 2013

Home sweet home - Norge!

Jeg har jo vært hjemme i Norge denne uka for pga bestefar gikk bort og jeg ville være i begravelsen. Har hatt ei veldig fin uke, og begravelsen var også veldig fin,  det var godt å få sagt et siste farvell. Var også veldig koselig å få sett venner og familie igjen, det var utrolig merkelig å plutselig være hjemme i Norge igjen, og ikke minst skulle snakke Norsk etter å snakka Engelsk hver dag i 6mnd. Men det er en vanesak.

I går var jeg pakker og klar til å reise men når jeg kom flyplassen fikk jeg beskjed om at flyet mitt var kanselert. Det var jo egentlig veldig kjipt med tanke på at jeg hadde sagt hade og var veldig klar for å reise. Men jeg gikk ut å spiste med pappa og Eva på Lille Istanbul og det var jo veldig koselig!

Nå sitter jeg da på flyplassen i Køben og her skal jeg sitte i 3timer til, suger! Heldigvis fikk jeg internett så jeg skal nok overleve. Heldigvis hadde jeg bare en mellom landing og det var her i Køben, så når jeg kommer til Chicago er det bare å komme seg gjennom immigration(eller hva enn det heter) og hente kofferten, også komme seg på bussen til Rockford!








Hadde en veldig fin uke hjemme i Norge men nå gleder jeg meg til å kommer ''hjem'' til mitt andre hjem <3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar