fredag 21. desember 2012

Snow day!

I dag fikk også en ''Snow Day''. For oss  nordmenn er dette et helt fremmed ord med tanke på at vi er forbredt på snø hvert år og vi vet at det kommer. Her derimot stenges skolen, så snow day vil si at skolen stenges pga snø og at bussen ikke kommer frem på landeveiene inne på bondet landet. Jeg klager ikke! Så siden vi ikke hadde skole i går eller i dag kan jeg med glede si at det offesiellt er JULEFERIE!

I dag skal jeg på juleshopping med ei fra skolen, og i morra ble jeg invitert til å feire tidlig jul sammen med ho sin familie så det bli koselig!




Kan tro jeg ble glad når jeg våknet opp til snø og vmor som sa ''Silje, theres no school today, you can turn off your alarms'' Lykke sier jeg!

1 kommentar:

  1. Wiii du opdaterer bloggen! Her blir det mest sannsynlig is-dager! hahah d er så søød ! <23

    SvarSlett