søndag 9. desember 2012

Bloggen?

Har hatt så utrolig mye å gjøre i det siste at jeg nesten ikke har hatt tid til bloggen! Forrgje uke hadde jeg to basketball kamper, masse lekser pluss trening på de dagene vi ikke hadde kamper. Så denne helga har gått til å slappe av. På lørdag var jeg på guttene sin basketball kamp, utrolig nok så vannt de!.

På torsdag(?) fikk jeg også pakke i posten av Andrea, ble såå glad! Adventskalender og en søtt kort, tusen takk Andy, savner deg masse! Hadde savnet en adventskalender fordi det er visst ikke vanlig her i USA så det gjorde julen litt bedre. Det er kun 14 dager til jul og jeg gleder meg til juleferie, bare slappe av og være med venner, null skole mas eller basketball stress, skal bli deilig!


 Ikke akkurat julevær her...grått og trist!
Jeg ønsker meg ny mobil, vet jeg ikke kommer til å få det...uansett iphonen er helt herpa og øverst på lista over ting jeg må kjøpe når jeg kommer hjem er mobil!...

Nå skal jeg tilbring resten av søndagen min på å gjøre lesker fordi lesker og skole nærmest overtar livet ditt her i USA...neida.

Me prekast!

1 kommentar:

  1. stolt av deg jenta mi:)
    Det vil bli veldig uvant og rart å feire jul uten deg Silje...
    Men som vi snakka om sist, vi får ta en live overføring via Skype på julaften.
    klemmer og masse hilsner fra Eva & pappa :D

    SvarSlett