mandag 23. juli 2012

Reiseklar!

Ting faller på plass, tiden flyr og jeg prøver å nyte de siste 18 dagene mine her i lille Norge. Jeg har snakket med familien, so far virker de helt fantastike, og vi skal mest sansynelig skype til uka, woot! I dag har jeg faktisk snakka med vsøs i nesten 2 timer, digger ho! Vfamilien var faktisk så snille at de spurte om jeg ville komme ned den 31juli og være litt i Florida med dem, men jeg syntes alt kom veldig brått på og er ikke helt klar for å reise så tidlig, så svaret ble nei.

Jeg reiser på SLC den 10.August og jeg gleder meg! I dag skal rommet ryddes, jeg skal skrive pakke liste og ordne ulike ting. Nesten alt er klart og hukket av på to-do lista!

Jeg skal innrømme at de siste ukene har vært ganske stressende og tankefulle. Etter du har fått familie blir ting så mye mer ekte. Kommer til å savne familie og vennner noe helt sykt mye, og ja jeg gruer meg til å forlate dem i 10 hele månder. Men jeg ser fram til å tilbringe de 10mnd i USA!


  • Få familie og plassering.(Savanna, illinois) 
  • Søke stipend. 
  • Skaffe Visa classic. 
  • Få Visum/intervju hos Ambassaden.
  • Kjøpe en stor veske til NY turen.
  • Fikse skole PC og min PC.
  • Sende inn oversatt karakterkort for 2 termin.
  • Printe ut lærplan i nødvendige fag(udir.no)
  • Kjøpe gave til vfamilien.
  • Ta alle vaksiner.
  • Velge fag for VG2 og VG3.
  • Takke nei til skoleplass i Norge.
  • Betale siste ekstra faktura fra Explorius.(teit)







1 kommentar: