torsdag 7. juni 2012

SEVIS og Info-mail fra Explorius!

Joda, i dag fikk jeg endelig betalt SEVIS, kostet 180USD, så nå skal jeg begynne på visumsøknaden. En ting må jeg bare si, syntes det er utrolig dårlig gjordt og egentlig litt uprofft av Explorius og ikke nevne alle disse regningene som kommer i tilegg. Jeg trodde jo jeg valgte det litt mer billigere alternativet.

Anyways, fikk også mail idag fra kontaktpersonen i Norge om bla DoS letter(?), sexual abuse info og det beste av alt ICES High School Student Handbook...haha måtte le litt av enkelte ting som sto her, leste kun kjappt igjennom da.

''While you are living in America, you will be expected to adopt American hygiene habits. Americans take a daily shower or bath, use deodorant daily, and shampoo their hair several times a week. Women usually shave their legs and under their arms''


''Nr.23 Making American Friends''


Heller ikke noe nytt på vfamilie fronten, begynner å bli så utålmodig nå!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar