onsdag 9. mai 2012

Utvekslings utfordring!

Hvor skal du dra på utveksling?
USA, baby!




Hvilken organisasjon reiser du med?
Reiser med Explorius, men har ICES som underorg.

Hvor kunne du helst tenke deg å ende opp?
åh, har jo selvfølgelig det lille håper om å ende opp i Florida, the sunshine state. Men, sjansen for det er liten. Syntes også det virker utrolig gøy å kommer til Washington DC! Men alt i alt håper jeg at jeg ender opp i sør statene.

Har du fått familie eller gjort stat/regionsvalg?
Venter fortsatt utålmodig på å få vfamilie! Ja, jeg tok regionsvalg, noe jeg absolutt ikke angrer en plass på. Valgte sør-statene, så mest sansynelig vil jeg ende opp i enten; Florida, Georgia, Virginia, North/South Carolina, Delware eller Maryland.


Skal du på forberedelsesleir?
Ja, det skal jeg, nesten 100% sikkert. Skal 3 dager i NYC på soft landing camp med Explorius studenter, dette er inkludert i prisen.

































Hva gleder du deg mest til?(aner ikke hvorfor det kom et stort mellomrom her) -.-
Dette er et umulig spørsmål, kunne lagd en lang liste nedover med alle ting jeg gleder meg til. Selve det å bare være utvekslingsstudent kommer til å bli en opplevelse i seg selv, men ser fram til å møte nye menneskser, lære en ny kultur, school spirit, hawaii-tur, lære å kjenne meg selv, årh som sagt kunne har fortsatte i evigheter. Får heller lage et eget innlegg.

Hva gruer du deg mest til?
Det jeg gruer meg mest til er helt klart å reise vekk fra lille Norge, familie og venner. Gruer meg også en del bare til tiden fremover, fordi jeg vet jo ingenting, enda. Gruer meg til første skoledag, gruer meg til å stå på egne ben helt alene i USA, ikke noe kjære mor der! Har jo så klart vfamilien da.

Kunne du tenkte deg å prøve en ny sport?
Ja, helt klart! I USA har de jo uttalige mange sporter. Kunne godt tenkte meg å prøve basketball, lacrosse, softball(?) og kanskje soccer.

Hvem kommer du til å savne mest?
Familien og venner, helt klart! Kommer til å savne enkelte venner mer enn andre, obviously.
Disse jentene gjør det utrolig vanskelige å reise.



Skal du på organisert tur med organisasjonen din?
Kun Soft Landing Camp. Explorius arrangerer ikke Hawaii tur o.l. Men skal helt klart til Hawaii og da ender jeg mest sansynelig opp med å reise med Belousa.

Nevn fire steder du kunne tenke deg å besøke i landet ditt?
Kun fire steder, seriøst. Vil dra på roadtrip gjennom hele usa, cmon. Route 66 er øverst på lista!
Men California, Washington DC, Gran Canyon og Las Vegas! Kommer jo såklart veldig ann på om jeg reiser under utvekslings oppholdet.













Tror du dette blir et bra år?
Det er helt opp til meg, så JA, det tror jeg. Skal sørge for at det blir minnerikt år.
Er klar for oppturer og nedturer, cant wait to leave Norway! 




1 kommentar:

  1. Har heller ikke fått familie, men vi får vel snart! :) Linket den andre bloggen din, men da linker jeg denne i stedet ;)

    http://sineusa.blogg.no/

    SvarSlett